Subject: FW: Ajutise ristumiskoha leping
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Jul 2024 11:39:14 +0300

Palun reg

From: Harti Paimets <[email-masked]>
Sent: Wednesday, July 3, 2024 11:02 AM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: FW: Ajutise ristumiskoha leping

From: Harti Paimets <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, July 3, 2024 10:53 AM
To: [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
Cc: Küllike Kuusik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Märt Reha <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Ajutise ristumiskoha leping

Tere.

Tänan Teid meile saadetud ristumiskoha ehitamise lepingu eest.

Palun võimaldada ajutise mahasõidu ehitamine meie poolt taotletud asukohta 
Mäetaguse – Iisaku maantee 2,51 km põhjendusel:

*	AS Maa ja Vesi poolt projekteeritud “Selisoo servaalade veerežiimi 
taastamisprojektis” on kavandatud ligipääsutee tööobjektile mööda teekraavi 
suubuva kraavi mullet.                 Projekt on kooskõlastatud 
Keskkonnaametiga.
*	Teie poolt välja pakutud asukoha riste rajamine nõuab ehitusprojekti 
muutmist, kaitsealavalitsejaga uue trassikoridori kooskõlastamist koos uue 
raieloa menetlusega.
*	Tööala põhjapiirile tuleks ehitada täiendav truubiga  ülepääs avatuks 
jäävale  kraavile.

Teie poolt saadetud vastuskirjast loen, et ei ole lubatud ümarpuidu 
ladustamine teega külgnevale alale lähemale kui 10 m. Riigimaanteelt puidu 
laadimine ei ole lubatud. Varutud puidu ladustamiseks ja laadimiseks 
soovitate ehitada eraldi laoplatsi.

Kõnealune projekt viiakse ellu looduskaitsealal, kus majandustegevust ei 
toimu ja tõenäoliselt toimuma ei hakka. Tehnika ligipääsemiseks vajalike 
trasside lahtiraiumise käigus varutav ümarpuidu kogus on sedavõrd väike, et 
laoplatsi ehitamist ei ole majanduslikult mõistlik kavandada.

Kui on lubatud ehitada ristumiskoht minu poolt taotletud kraavi mulde 
pikendusele, siis oleks võimalik peale ristumiskoha välja ehitamist 
tugevdada kravi mullet selliselt, et oleks võimalik metsaveok tagurdada 
riigiteelt kraavi muldele ning sealt puitu laadida.

Lugupidamisega

Harti Paimets

RMK looduskaitseosakonna

Looduskaitse tööjuht

5036358

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, July 1, 2024 2:48 PM
To: Harti Paimets <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Ajutise ristumiskoha leping

Aadressilt  <mailto:[email-masked]> [email-masked] ei saadeta 
teile sageli meilisõnumeid.  <https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification> 
Lugege täpsemat teavet selle kohta, miks see on oluline

Lp huvitatud isik!

Edastan lepingu.

Pealkiri: Ajutise ristumiskoha leping
Registreerimise kuupäev: 01.07.2024
Registreerimise number: 7.1-1/24/11542-1.

Vastuseks Teie ristumiskoha ehitamise taotlusele edastame Teile ristumiskoha 
ehitamise lepingu koos lisadega.

Lepingu poolteks on Transpordiamet ja huvitatud isik. Käesoleva lepinguga 
annab Transpordiamet Teile kui ristumiskoha ehitamisest huvitatud isikule 
nõusoleku riigile kuuluval kinnisasjal ehitustööde teostamiseks vastavalt 
lepingus fikseeritud projektile. Transpordiamet loeb projekti 
kooskõlastatuks.

Ehitustööde teostajal peab olema EhS kohane pädevus ja mahasõidu rajamisel 
peab järgima lepingus toodud nõudeid ja tingimusi.

Leping jõustub pärast mõlema osapoole poolt allkirjastamist ning kehtib 
lepinguliste kohustuste täitmiseni. Palume leping allkirjastada ja 
Transpordiametile tagastada. Leping annab õiguse ehitada ristumiskoht 
lepingus toodud tingimustel 5 aasta jooksul.

Hiljemalt 10 päeva enne ehitustööde algust palume täita lepingu lisa 2 – 
ehitamise alustamise teatise vorm ning edastada Transpordiametile 
([email-masked]). Tööde lõpetamisest palume Transpordiametit kohe 
informeerida ([email-masked]) ja kutsuda kohale Transpordiameti 
esindaja tööde vastuvõtmiseks riigitee aluse maa osas.

Lugupidamisega

Krista Einama
peaspetsialist
58627026

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200,  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]
 <https://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee